Vakansiyalar - Ofis menecerin köməkçisi (Təcrübə proqramı) - STIMUL Education & Consulting

Vakansiyalar

Ofis menecerin köməkçisi (Təcrübə proqramı)

Təşkilatın istiqaməti
Təlim və Məsləhət mərkəzi
İş yeri
Bakı şəhəri
Vəzifə
Ofis menecerin köməkçisi (Təcrübə proqramı)
Vəzifə maaşı
Təcrübə Proqramı çərçivəsində
Vəzifə maaşına əlavələr (mükafatlar və digər ödənişlər)
Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq
Tabe olduğu vəzifəli şəxs
HR Menecer
Vəzifənin kateqoriyası (rəhbər, mütəxəssis, texniki işçi)
Mütəxəssis
Vəzifə funksiyaları
1. Müştəriləri qəbul etmək və xidmətlər barədə ətraflı informasiya vermək
2. Telefon zənglərinə cavab vermək.
3. Ofis daxili idarəetmə işlərini yüksək səviyyədə yerinə yetirmək.
Bilməlidir: fəaliyyətin hüquqi (və texniki) əsaslarını
MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməlidir. Menecment və Marketinq biliklərinin olması üstünlükdür.
Təhsil üzrə tələblər
təhsil pilləsi
ali təhsil
ixtisas
Menecment və İngilis dili ixtisasları müsbət hal kimi nəzərə alınacaq
Gözlənilən peşə keyfiyyətləri
təşəbbüskarlıq
yüksək
ünsiyyət
yüksək
təmsilçilik
yüksək
təqdimat
yüksək
yaradıcılıq
yüksək
Vəzifə üzrə peşə tələbləri
Dil bilikləri
Rus dilini mükəmməl seviyyədə, İngilis dili minimum intermediate bilməsi arzuolunandır
Staj tələbləri
Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsinin olması vacib deyil

Qeyd:
Maraqlanan şəxslər “Kadrların anket məlumatları vərəqəsi”ni doldurmaqla vacancy@stimul.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər
Kadrların anket məlumatları vərəqəsi” göndərilərkən şəxsin maraq göstərdiyi vakant vəzifənin adı elektron məktubun qısa məzmununda qeyd olunmalıdır
Vakant vəzifənin tələblərinə uyğun müraciət edən şəxslər müsahibəyə dəvət olunacaqlar
Son müraciət tarixi
31.12.2017
Əlaqə üçün
Tel: (+994 12) 497 75 37 Mob: (+994 50) 661 01 17




wso shell IndoXploit shell r57 shell hacklink hacklink satış wordpress download Google hacklink